Воскресенье, 23.07.2017, 17:54
Экспертная сеть по исследованию идентичности
www.identityworld.ru
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Форма входа
Меню сайта
АТЛАС
этнических региональных
автономий (ЭРА)
 
Поиск
Контакты
Приглашаем присылать в библиотеку свои публикации на адрес
nazukina@identityworld.ru
или
identity@list.ru

Наш баннер
Экспертная сеть по исследованию идентичности
88x31
HTML код баннера:

Региональная
идентичность России


Только для пользователей сети
Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 5
Пользователей: 0
Монография ТОМ1
Монография ТОМ2
Главная » 2013 » Февраль » 21 » «Positioning Cities: Innovative and Sustainable Strategies for City Development and Transformation» (Beijing, October 23-25, 2013)
23:57
«Positioning Cities: Innovative and Sustainable Strategies for City Development and Transformation» (Beijing, October 23-25, 2013)

Conference Call for the 2nd City Branding Symposium to be held at Tsinghua University, Beijing, October 23-25, 2013. The conference theme is «Positioning Cities: Innovative and Sustainable Strategies for City Development and Transformation».
We are pleased to inform you that the 2nd City Branding Symposium is going to take place at Tsinghua Unversity, Beijing on October 23-25, 2013.
 
The theme is «Positioning Cities: Innovative and Sustainable Strategies for City Development and Transformation». Following the success of the 1st Symposium held in Stockholm in August 2012, the aim of the 2nd Symposium is to continue the academic conversation on the strategic positioning and development of cities.
The symposium is hosted by Tsinghua University, School of Journalism and Communication and City Branding Studio, and sponsored by the School of Business and the Forum for Asian Studies at Stockholm University, Peking University, the National Academy of Economic Strategy at CASS as well as the School of Management and the Nordic Centre at Fudan University.

The scope of the symposium covers the following six themes:
- Strategic communications: Strategy and planning
- Sensory positioning: Atmospheres and attractiveness
- Identity and heritage in relation to positioning
- Innovative social branding and inclusiveness
- Branding and innovative urban planning
- Governance and city branding

If you are interested in attending the symposium please send an abstract before April 1st tocbs@tsinghua.edu.cn. All symposium participants are expected to submit a paper related to one of the areas mentioned above, according to the dates below. Further information and guidelines will be provided upon the acceptance of your abstract. In the meantime, if you have any questions please do not hesitate to contact us.
 
Просмотров: 1045 | Добавил: MakoFka | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Календарь
«  Февраль 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Новости
[05.07.2017]
«Эпоха социалистической реконструкции: идеи, мифы и программы социальных преобразований» (8-10 сентября 2017 г., Уральский федеральный униве (0)
[03.07.2017]
Международная научно-практическая конференция на тему «Оренбургский край как историко-культурный феномен», 1-2 марта 2018 (0)
[11.06.2017]
Всероссийский Открытый конкурс научных и студенческих работ в сфере межнациональных и межрелигиозных отношений. (0)
[09.06.2017]
CfP: The 6th International Conference on Multicultural Discourses. October 23-25, 2018, Tilburg, The Netherlands (0)
[09.06.2017]
Конференция «ТРАНСФОРМАЦИЯ ЧЕЛОВЕЧЕСКОГО ПОТЕНЦИАЛА В КОНТЕКСТЕ СТОЛЕТИЯ», 14-15 сентября 2017 г., Нижний Новгород (0)
Друзья сайта
  • Институт философии и права УрО РАН
  • Сайт кафедры политических наук ПермГУ
  • Кафедра политических наук ПермГУ

  • Российская ассоциация политической науки (РАПН)
  • РАПН

  • Институт мировой экономики и международных отношений (ИМЭМО)
  • ИМЭМО РАН

  • Журнал "ПОЛИС"
  • Журнал 'ПОЛИС'

  • Журнал "Лабиринт"

    Лабиринт.Журнал социально-гуманитарных исследований

  • Идентичность © 2009 - 2017